Polski (PL)

Zasady ochrony użytkowników Platformy Transportowej. Platforma Transportowa wprowadziła przepisy, które chronią użytkowników przed nieuczciwymi działaniami, wspierają rzetelnych kontrahentów i dbają o dobrą reputację serwisu. Zasady te zapewniają jasne reguły współpracy. Dzięki temu usługi świadczone poprzez Platformę Transportową mają kojarzyć się z wysoką jakością. Co obejmują te przepisy? Zapisy dotyczą tzw. nieuczciwych praktyk. Za nieuczciwe praktyki uznaje się podejmowanie zleceń transportowych przez użytkownika w sytuacjach, gdy: - nie posiada wymaganych uprawnień, zezwoleń lub licencji, - posiada jedynie licencję transportową, ale nie dysponuje odpowiednim środkiem transportu do samodzielnej realizacji przewozu, - otrzymał ofertę od kontrahenta za pośrednictwem formularza kontaktowego w kategorii „Firma Transportowa” i zamiast wykonać zlecenie własnym środkiem transportu, przekazuje je podwykonawcom. Celem tych zasad jest zapewnienie najwyższej jakości usług realizowanych za pośrednictwem Platformy Transportowej oraz eliminacja zbędnych pośredników. Naruszenie przepisów regulaminu w tym zakresie, skutkuje podjęciem odpowiednich kroków prawnych i wyciągniecie konsekwencji wobec nieuczciwego Użytkownika. Wiąże się to z zablokowaniem konta oraz nałożeniem kary umownej w wysokości do kwoty dziesięciu tysięcy złotych.